Lidl vrácení zboží na prodejně
Lidl vrácení zboží na prodejně: Co byste měli vědět Pokud jste si v Lidlu koupili něco, co vám nevyhovuje nebo se vám nelíbí, máte možnost vrátit zboží na prodejně a dostat zpět peníze. Lidl nabízí svým zákazníkům velmi štědré podmínky pro vrácení zboží, které jsou lepší než zákonem stanovená minimální lhůta 14 dnů. V tomto článku se dozvíte, jak probíhá Lidl vrácení zboží na prodejně, co potřebujete k tomu, aby vám bylo zboží přijato a jaké jsou vaše práva a povinnosti. Jak dlouho máte na vrácení zboží? Lidl umožňuje svým zákazníkům vrátit zboží do 90 dnů od nákupu. Tato lhůta platí pro veškeré zboží zakoupené v kamenných prodejnách i na e-shopu lidl-shop.cz. Je to tedy třikrát více než minimální lhůta 14 dnů, kterou stanovuje občanský zákoník pro odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo mimo provozovnu. Co potřebujete k vrácení zboží? Pokud chcete vrátit zboží na prodejně Lidl, musíte splnit následující podmínky: - Zboží musí být nepoužité, v původním obalu a nepoškozené. - Musíte předložit originální pokladní doklad nebo elektronickou účtenku z aplikace Lidl Plus. - Musíte dodržet lhůtu 90 dnů od nákupu. Pokud splňujete tyto podmínky, můžete se s zbožím a dokladem o nákupu dostavit na kteroukoli prodejnu Lidl a požádat o vrácení peněz. Peníze vám budou vráceny stejným způsobem, jakým jste zaplatili. Pokud jste platili kartou, budete muset předložit i kartu.