Alza vrácení zboží
Pokud chcete vrátit zboží zakoupené na Alza.cz, máte na to 14 dnů od doručení. Tuto dobu můžete prodloužit až na 60 dnů zaplacením poplatku. Pro vrácení zboží musíte vyplnit kontaktní formulář nebo zavolat na zákaznickou linku 225 340 111. Poté můžete zboží odeslat nebo osobně donést na jakoukoliv prodejnu Alza.cz. Zde je podrobnější popis postupu na vrácení zboží: Vyplňte kontaktní formulář a zvolte možnost "Chci vrátit zboží”. Uveďte číslo objednávky, jméno a příjmení, telefonní číslo a e-mailovou adresu. Pokud chcete vrátit více než jeden produkt z jedné objednávky, uveďte jejich názvy a počty kusů. Po odeslání formuláře obdržíte e-mail s potvrzením a instrukcemi pro další kroky. V e-mailu najdete také číslo reklamačního protokolu (RMA), které budete potřebovat pro označení zásilky nebo pro identifikaci na prodejně. Zabalte zboží do originálního obalu nebo do jiného vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Přiložte kopii faktury nebo daňového dokladu a vyplněný reklamační protokol (RMA). Na obal napište číslo RMA a adresu Alza.cz: Alza.cz a.s., Vršovická 1527/68b, 101 00 Praha 10 - Vršovice. Zboží můžete odeslat kurýrem nebo Českou poštou na vlastní náklady. Doporučujeme použít službu Balík do ruky s možností sledování zásilky. Pokud máte službu Možnost vrácení zboží do 60 dnů , můžete využít bezplatný svoz kurýrem AlzaExpress.